Witajcie!
Pomimo istnienia harmonogramu dodawania postów nie zawsze jesteśmy w stanie zapewnić Wam możliwości przeczytania przynajmniej 1 posta w ciągu dnia. Aby tak było musielibyśmy mieć ogromne chęci, nadmiar czasu, a także brak pomysłowości nie mógłby być problem. Różne czynniki decydują o niedodaniu przez redaktora wpisu w dany dzień. Ilość postów w tygodniu teraz będzie jeszcze mniejsza, gdyż Glassy Sky była zmuszona do wzięcia długiego urlopu. W związku z tą sytuacją postanowiliśmy o zorganizowaniu drugiego naboru na autorów bloga.
Chętnych na stanowisko redaktora prosimy o wnikliwe zapoznanie się z poniższą treścią – zawiera ona niezwykle ważne informacje, które powinny zawierać Wasze zgłoszenia.
Chętnych na stanowisko redaktora prosimy o wnikliwe zapoznanie się z poniższą treścią – zawiera ona niezwykle ważne informacje, które powinny zawierać Wasze zgłoszenia.
WYMAGANIA
- opanowana ortografia i interpunkcja
- umiejętność składania sensownych zdań
- unikanie powtórzeń
- zachowanie kultury
- opanowanie korzystania z przynajmniej jednego programu graficznego do obróbki zdjęć
- zachowanie porządku w poście (podział na akapity, wyjustowany tekst, wstawienie sond i obrazów w odpowiednich miejscach, niezostawianie niepotrzebnego miejsca, zamieszczenie podpisu)
- wprowadzenie co najmniej 1 autorskiej serii podczas stażu
- napisanie minimum 4 postów w czasie trwania okresu próbnego
- pisanie przynajmniej 2 postów tygodniowa przez redaktora, kiedy ten zostanie ewentualnie przyjęty na stałe
- zapoznanie się z regulaminem bloga (!)
- branie czynnego udziału w życiu bloga, nie ograniczając się jedynie do pisania postów (organizacja imprez, konkursów i naborów, pomaganie przy ewentualnych zmianach na stronie itd.)
Upewnijcie się, że wszystkie powyższe punkty są przez Was spełniane w zadowalającym stopniu. Bardzo nam zależy, aby osoby chcące u nas blogować były za pan brat z tymi jakże ważnymi wymaganiami.
INFORMACJE OBOWIĄZKOWE
- imię
- wiek
- paszport z Awatarii
- opis swojego charakteru i zainteresowań (min. 5 zdań)
- wypowiedź na temat, czy spełniasz ustalone przez nas wymagania (min. 1 zdanie)
- wypowiedź na temat, jak radzisz sobie z krytyką oraz hejtem (min. 2 zdania)
- wypowiedź na temat, dlaczego własnie Ty powinieneś/powinnaś dostać się na okres próbny na tym blogu (min. 3 zdania)
- link do profilu na NK lub Facebooku (zależy od tego, na jakim portalu społecznościowym grasz w Awatarię)
Postarajcie się, aby Wasze zgłoszenia zawierały powyższe aspekty – dzięki nim będziemy mogli zdecydować o Waszych umiejętnościach i ustalić, czy należy Wam się staż.
INFORMACJE DODATKOWE
- opis swojego doświadczenia blogowego (jaka była tematyka bloga/ów, na którym pisałe(a)ś? jak Ci na nim/nich szło? jak byłe(a)ś przyjmowany/a przez czytelników?)
- odpowiedź dotycząca typu postów, w którym czujesz się najlepiej? (zabawy, poradniki, posty do poczytania, moda itd.)
- opis wybranych serii, które chciał(a)byś prowadzić na blogu
- wypowiedź na temat, jak oceniasz swoje zdolności graficzne
- zamieszczenie swoich prac graficznych
Bez tych informacji Wasze zgłoszenie może się obejść. Ale to nie oznacza, że te kwestie nie są ważne. Przeciwnie – mają ogromne znaczenie i tym samym wpływ na naszą decyzję względem chętnych osób. Warto więc zamieścić w swoim mailu rozwinięcie kilku punktów z dodatkowych informacji.
Dokonaliście dokładnej analizy wszystkich punktów? Jeśli tak, możecie się wziąć za pisanie zgłoszeniowego maila, którego wysłać powinniście tylko i nigdzie indziej na nasz blogowy e-mail
Termin wysyłania zgłoszeń trwa od teraz (3 maja) do 13 maja, więc macie 10 dni na napisanie jak najlepszego zgłoszenia, które może stać się przepustką na staż na tym blogu. Zapewniamy Was, że post poświęcony wynikom rekrutacji ukaże się 13 maja ok. godziny 20:00. Mamy nadzieję, że ustaliliśmy odpowiedni czas na wysyłanie zgłoszeniowych maili i wszyscy zainteresowani rekrutacją zdążą się zgłosić.
Dokonaliście dokładnej analizy wszystkich punktów? Jeśli tak, możecie się wziąć za pisanie zgłoszeniowego maila, którego wysłać powinniście tylko i nigdzie indziej na nasz blogowy e-mail
RenesansAwatarii@gmail.com.
Termin wysyłania zgłoszeń trwa od teraz (3 maja) do 13 maja, więc macie 10 dni na napisanie jak najlepszego zgłoszenia, które może stać się przepustką na staż na tym blogu. Zapewniamy Was, że post poświęcony wynikom rekrutacji ukaże się 13 maja ok. godziny 20:00. Mamy nadzieję, że ustaliliśmy odpowiedni czas na wysyłanie zgłoszeniowych maili i wszyscy zainteresowani rekrutacją zdążą się zgłosić.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OKRESU PRÓBNEGO
- staż trwać będzie 7 dni, począwszy od daty opublikowania pierwszego posta
- przyjmiemy wszystkie osoby, których zgłoszenia będą zadowalające
- na stałe zostaną u nas maksymalnie 2 osoby
- resztę informacji znaleźć można w zakładce Regulamin (KLIKNIJ) pod 6. rozdziałem
Jeszcze raz apelujemy do Was o dokładne zapoznanie się z kwestiami, które powinniście zawrzeć w swoim zgłoszeniu – jest to naprawdę ważne i nam potrzebne. Obowiązkowo zwróćcie jeszcze uwagę na warunki. Jeśli już jesteście przekonani, że wszystko przeczytaliście, możecie się wziąć się za pisanie zgłoszenia. Przyłóżcie się do tego – gwarantujemy, że będziemy patrzeć surowym okiem i wybierzemy tylko najlepszych. Powodzenia – może się przydać :)
ja sie zgłaszam
OdpowiedzUsuń