12 kwietnia 2017

Wypowiedz się! – podsumowanie

Witam!
Ostatecznie zdecydowałem się, że należałoby wyzbyć się całkowicie bożonarodzeniowego klimatu z tej serii. Efektem tego jest przedwczesne zakończenie tej edycji. Zdecydowałem też, że w tym przypadku nie pojawi się sklep, w którym będziecie mieli możliwość kupna nagród, ale ja sam je przyznam.

Od razu piszę, że jest to jednorazowa sytuacja i raczej nie powinna się w przyszłości powtórzyć.

Zanim jeszcze zdecyduję się przejść do wyników tej serii, nagrodzę osoby, które udzieliły się w poprzednim wydaniu – ich wysiłek nie pójdzie na marne. Na pytanie "Jak oceniasz event zatytułowany "Skradzione Święta"? Które etapy najbardziej Ci się podobały, a jakie najmniej? Co byś zmienił/a w tej aktualizacji?" odpowiedziały dwie osoby. Wygrać oczywiście mogła tylko jedna – dowiedzcie się kto!


Hybris niewątpliwie zasłużyła tutaj na nagrodzenie jej wyczerpującej wypowiedzi. Odniosła się tutaj głównie do błędów aktualizacji, ale zaznaczyła również, że ostatni event bożonarodzeniowy był czymś na pewno ciekawym. Zwróciła uwagę także na podejście niektórych graczy, którzy zamiast docenić coś intrygującego i niecodziennego, jedynie narzekali na pewne trudności.

W związku ze swoją wygraną, Hybris otrzymuje 25 punktów, kryjących się pod gwiazdą. Poza tym jeszcze chciałbym przyznać, w ramach wyróżnienia, 5 punktów Milce. Po tym punktacja wygląda tak, jak pokazuje poniższa tabelka.


Na podstawie tych punktów przyporządkowałem każdemu uczestnikowi adekwatną nagrodę. Spójrzcie, czym zostaniecie nagrodzeni 8)


Po Wasze nagrody zgłaszajcie się od teraz do 15 kwietnia godziny 21:00. Jeśli ktoś w tym przedziale czasowym nie odbierze swojej wygranej, zostanie z niczym. Wobec tego zachęcam każdego, a szczególnie tych wyżej nagrodzonych, do upominania się o swoje upominki. Możecie to zrobić oczywiście, pisząc do mnie na NKtalku (link do mojego NK: KLIK).

Na koniec wszystkim, którzy udzielali się w tej edycji Wypowiedz się! chciałbym bardzo podziękować za aktywne udzielanie odpowiedzi na różne pytania. Bardzo mnie cieszy fakt, że znalazło się grono zainteresowanych tą właśnie zabawą. Właśnie w związku z tym, że znaleźli się zwolennicy tej serii, stwierdziłem, że jej nie zawieszę, ale niebawem rozpocznę kolejną edycję. Mam nadzieję, że będzie w niej jeszcze więcej aktywnych czytelników.

7 komentarzy:

  1. Nie potrzebuje bukietu ślubnego, ale możesz go zachować dla siebie, albo dać komuś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaznaczyć, że Hybris czyli ja, to TuKarmaSuko, zmieniłam po prostu wcześniej nick, to na tyle więc chyba należy mi się zsumowanie punktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję dodać te punkty, ale dopiero po świętach, gdyż w tej chwili przez zepsuty komputer nie mam takiej możliwości.

      Usuń
  3. Mogłabym odebrać nagrodę po świętach? We wtorek lub środę?
    W święta przez dłuższy czas nie ma mnie w domu i nie mam za bardzo możliwości, aby wejść na komputer.
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mogę? /hybris

      Usuń
    2. A i moglibyście mi zsumować te punkty? 60 + 25? Ponieważ ja tylko zmieniłam nick, byłam tą samą osobą...

      Usuń

Komentując posty na naszym blogu, pamiętaj o:
● zasadach ortograficznych,
● powstrzymywaniu się od przekleństw i niecenzuralnych słów,
● podpisie (imię, nick, ksywka itp.).

WAŻNE! Jeżeli chcesz nas o coś zapytać, lecz pytanie nie dotyczy tematu tego posta, zadaj je w zakładce Pytania!

Dziękujemy za każdy napisany komentarz! 😀